Припустимо, ви займаєтеся роздрібним бізнесом і пропонуєте великий перелік товарів. Це може бути власна лінія косметики, побутова техніка, прикраси, посуд, постільна білизна, дитячий одяг, іграшки для собак - коротше, все що завгодно.

Щоб розповісти своїм покупцям про доступну продукцію, ціни і вигоди, які вони отримують, купуючи товар у вас, ви повинні рекламувати її. Зробити це "одним махом" допоможе рекламний каталог.

Особливості друкованої продукції

Напевно, не має сенсу вдаватися в подробиці і розповідати, що представляє собою каталог. Ви напевно сотні разів самі тримали в руках різні каталоги - починаючи від косметики і закінчуючи мобільними телефонами. Коротенько опишемо особливості цього виду поліграфії:

- форма і формат - виріб у формі невеликої зошити А4 або А5, зроблене з щільної (зазвичай глянсовою) паперу;

- повнокольоровий друк (4 + 4) - кольорові фотографії товарів по обидва боки сторінок з описами ключових характеристик, переваг, цін;
- поділ продукції за категоріями (наприклад, косметика для особи, для тіла, для волосся) - бажана умова для зручності читача.

Кількість сторінок в каталозі залежить від кількості товарів.

Навіщо вам каталог?

Дійсно, навіщо потрібні друковані каталоги, якщо можна обійтися більш дешевими флаєрами або буклетами? У каталогу продукції є кілька вагомих переваг:

- вони дають можливість охопити весь асортимент продукції завдяки більшій площі паперового носія;
- крім презентації на сторінках каталогу можна зробити рекламу, оповістити аудиторію про рекламні акції і знижки;
- каталог підвищує лояльність аудиторії, тому що наявність власного друкованого видання завжди добре працює на імідж продавця.

Отже, головна відповідь на питання, для чого потрібен каталог вашої компанії: можливість оповістити покупців про всі доступні позиціях, дати уявлення про товар, його зовнішній вигляд, якість, ціни.

До речі, за каталогом, його дизайну та загальній якості покупці оцінюють вашу компанію так само суворо, як і по чистоті в торгових залах в магазині. Вимоги до друкованого каталогу досить суворі:

- папір повинна бути досить щільною, глянцевою або матовою;
- якість зображень, особливо товарів, повинно бути ідеальним (ніяких пікселів, засвічених фото і т.п. на сторінках видання бути не повинно);
- дизайн бажано зробити в міру креативним, тому що суть каталогу - систематизоване розміщення фото, ціни і короткої інформації про товари (сітка макета повинна бути квадратної або прямокутної);
- обов'язково датується каталог, щоб покупці мали можливість дізнатися про новинки, бестселери.


Як бачите, вимог до каталогу дуже багато, тому необхідна участь професіоналів над його розробкою. А робота над каталогом набагато складніше, ніж над флаєром, адже потрібно розташувати товари відповідно до системи, розбити по категоріям, відретушувати фото, вибрати шрифтові гарнітури, дизайн обкладинки, додати вихідні дані компанії, залишити місце для реклами. Зазвичай для роботи над каталогом використовуються спеціальні графічні редактори, наприклад, Adobe InDesign, в якому можна формувати стилі шрифтів, абзаців, графіки та багато іншого.

Якщо ви звернетеся до послуг оперативної поліграфії "Волиньенергософ", то отримаєте чудові результати в короткі терміни. Зробіть замовлення друку каталогів прямо з сайту. Креативні і професійні графічні дизайнери, а також досвідчені друкарі зроблять свою роботу на відмінно. Отримайте безкоштовну консультацію менеджера, зателефонувавши або залишивши заявку на зворотний дзвінок.