У цьому матеріалі ми хочемо ознайомити вас з успішними прикладами неординарного підходу до використання поліграфічної продукції, розповімо про друковані фішки, які часто несправедливо забувають. Сподіваємося цікаві кейси надихнуть вас на створення незвичайної ідеї  для свого бізнесу. І Ви прийдете до нас за втіленням своїх ідей. Йдеться навіть не так про супертехнологічні способи друку, а про нестандартний підхід до використання інструментів поліграфії. Для молодого бізнесу, який тільки починає розвиватися, можливість відрізнитися від конкурентів, в тому числі, і за допомогою рекламних матеріалів, - приваблива і перспективна.

До позитивних сторін поліграфічного маркетингу варто віднести менш агресивний вплив на цільову аудиторію ніж у цифрового. Не секрет, що суспільство вже неабияк втомилося від реклами, що  раптово вривається у свідомість, кричущої з усіх телеканалів та інтернет-ресурсів. Друковані матеріали кінцевий одержувач може вивчити у зручний для себе час. Поліграфічна продукція (буклети та каталоги) дозволяють подавати потенційному клієнту більш розгорнуту і детальну інформацію про продукт і в будь-який час переглянути її. У той час як на телебаченні та в інтернеті вирішують за нас, що і коли нам дивитися.

Однак щоб досягти потрібного рівня ефективності, переваги поліграфії необхідно об'єднати з креативністю і продуманим маркетинговим підходом. Основне завдання - зацікавити та залучити людину з першого погляду і першого дотику до продукту. Тому провідні маркетологи й використовують в повній мірі можливості друкованої індустрії нашого століття.  Якщо Ви звернетеся за втіленням своїх ідей до нас, то ми разом зможемо створити ідеальний, реально діючий  рекламний продукт.Ось кілька прикладів що надихають:

Термохромний папір.

Відмінний приклад - реклама бігових кросівок Asics, у декількох друкованих виданнях бренд розмістив сторінки, які допомагали клієнтам визначити тип стопи й підібрати правильні кросівки. Для друку було використане спеціальне термохромне чорнило. Все, що потрібно було зробити людині - стати на розворот журналу, де розміщена реклама. Реакцією чорнила на тепло були два чітких відбитків ступень. Також на листку з рекламою були зображені зразки відбитків і варіанти кросівок, відповідні кожному типу ступні. Бренд зробив акцент на тому, що саме неправильно підібране спортивне взуття для бігу є причиною багатьох травм. Ролик: https://www.youtube.com/watch?v=cewIRNV40mA

Чорнила з додаванням репеленту

Оригінальне рішення - додавання в чорнило різних речовин. Наприклад, нестандартний підхід до реклами допоміг газеті Шрі-Ланки, Mawbima значно збільшити свою популярність. Один з номерів газети в період підвищеного ризику поширення вірусу лихоманки Данге був надрукований з додаванням в чорнило спеціальної речовини, що відгонить комарів.  

Ароматизовані чорнила

Окремий напрямок – ароматний друк. Такий прийм постійно використовують виробники косметики у своїх каталогах. Відомі приклади використання в рекламі ароматизованих чорнила - бренди Hugo Boss, Davidoff. Wrigley's, наприклад, в цілях реклами своєї продукції покрили паркувальні талони тонким шаром м'яти.  

Незаперечний факт - сучасні поліграфічні компанії пропонують безліч нестандартних можливостей для створення рекламної продукції, якими можна і потрібно користуватися. Крім зазначених прикладів, варто згадати й про металізовані фарби, різноманітні голографічні ефекти, фарби, які проявляються на сонці або світяться в темряві та інше.  Не менш багатий вибір і друку з різними тактильними властивостями: гібридне лакування, коли за допомогою особливого нанесення лаку на поверхні паперу можна створювати малюнок, термохромна фарба, що реагує на тепло, оксамитовий друк -  неймовірно приємна на дотик фарба. У поєднанні з креативною дизайнерською ідеєю всі ці можливості реально перетворити на дієвий інструмент реклами.

Отже, щоб створити оригінальну друковану продукцію, радимо дотримуватися наступного маршруту:

1) Визначитеся з типом продукції. Листівки, буклети, візитки або каталоги? Все залежить від мети. Якщо ви готуєте продукцію для участі у спеціалізованій виставці, бажано створити каталоги продукції та подбати про візитки. Готуєтеся залучати потенційних клієнтів на вулиці - логічно попрацювати над листівками.

2) Дизайн. Тут бажано звернутися до професіонала, адже саме класний фахівець здатний створити щось нове і незвичайне, використовуючи звичні інструменти. Послуги дизайну пропонуємо і в нашій поліграфічні компанії. Обговоримо з Вами специфіку вашого бізнесу, розкажіть нам докладно про цільову аудиторію, ідеологію та цілі вашої компанії, запропонуйте своє бачення. Розміщення, колір і навіть розмір тексту і зображень - все має значення. Тому цього етапу слід приділити особливу увагу.

3) Продумайте текстове наповнення. Створення якісної текстівки - ще один важливий крок. Запам'ятовується слоган, зрозуміла та доступна пропозиція також впливає на результат. Адже мало придумати красиву картинку - необхідно ще донести потрібний меседж. Написати текст, звичайно ж, можна і самому, але ефективніше все ж звернутися до професійного копірайтеру, який допоможе створити максимально точне повідомлення. Ми співпрацюємо з хорошими професійними копірайтерами, на ваш розсуд буде представлено кілька варіантів тексту від  різних професіоналів, що значно розширить можливості вибору.

4) Виберіть папір. Сучасний ринок поліграфії пропонує такі варіанти:

  • Крейдований папір – гладкий, з рівною поверхнею і дуже високим показником білизни, зображення на ньому  виглядають особливо яскраво і красиво. Призначений  для друкування офсетним способом друку, і, що дуже важливо, протистоїть дії води, призначений для великих тражів, та не має можливості віддрукувати пробний відтиск перед початком друку всього тиражу.
  • Зі спеціальним покриттям – покривається полімерною плівкою, що забезпечує високі відбивні здібності. Найчастіше її використовують для друку візитівок, обкладинок, пакетів, папок і т. д. 
  • Дизайнерський папір – має тиснення, рельєфний малюнок, що імітує різні поверхні (льон, яєчна шкаралупа, дерево, паморозь та інше). Головна особливість - незвичайна текстура.

І це лише мала частина того, що може запропонувати сучасна поліграфія.

5) Виберіть спосіб друку. Зараз найбільш популярними є офсетний та цифровий друк. Технологія офсетного друку дозволяє отримувати високоякісне зображення, до цього дуже великими тиражами - і в цьому її головна особливість. Крім того, будь-які дрібні деталі, надруковані офсетом, будуть відмінно зображатися, а всі кольори й навіть ледве помітні півтони – лишаться гарно видимими. Що стосується цифрового друку — то його основна перевага - швидкість і гнучкість. Ще один плюс – можливість попередньо роздрукувати пробний варіант перед друком всього тиражу. 

6) Не забувайте про поліграфічні "фішки". Якщо бюджет дозволяє, скористайтесь незвичайними можливостями поліграфії, зазначеними вище (золото, термохромний папір, реагуюче на світло чорнило, гібридне лакування та інше). Нехай це буде і невеликий тираж. До речі, ефективність дизайну як раз можна таким чином протестувати, замовивши надалі більш збалансований  дизайнерськи поліграфічний продукт.

Маркетингові можливості поліграфічної продукції практично безмежні. Доказ тому - історії брендів, які "зачепили" своєї друкованої рекламою весь світ, і заробили на цьому мільйони. Головне - нестандартний підхід до справи та віра в унікальність свого продукту. А це під силу навіть початківцю бізнесу! А ми працюватимемо щоб допомогти Вам втілити Ваші ідеї у життя.